انواع هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی فانتزی، انتخابی خاص برای کسب و کارها

هدایای تبلیغاتی فانتزی
زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه

یکی از بهترین انواع تبلیغات برای سازمان ها و انواع کسب و کارها، استفاده از هدایای تبلیغاتی می ‌باشد که یک راه مناسب برای تبلیغات انبوه است. این گونه تبلیغات می ‌توانند به‌ سرعت در بین بازار هدف توزیع شده و معرف برند و سازمان هدیه دهنده باشند.

شرکت های تبلیغاتی مختلفی وجود دارند که هدایای تبلیغاتی گوناگون و متنوعی متناسب با نیاز سازمان و مخاطبان هدف خود تهیه و ارائه می کنند. از آنجا که رقابت بین شرکت های تبلیغاتی بالا می باشد، این شرکت ها همه روزه در حال تهیه و ارائه هدایای تبلیغاتی خاص و بعضی اوقات فانتزی متناسب با نیاز بازار هستند تا بتوانند جایگاه بالاتری نسبت به رقیبان خود داشته باشند. هدایای فانتزی از تنوع بالایی برخوردارند و امروزه محبوبیت خاصی در بین انواع و اقسام هدایای تبلیغاتی پیدا کرده اند.

توصیه می کنیم { لیوان و ماگ هدایای ارزشمند و ارزان } را مطالعه فرمایید.

هدایای فانتزی چیست؟

استفاده از یکسری کالاهای کاربردی به عنوان هدایای تبلیغاتی فانتزی یک عامل موثر در تبلیغ و یک نوع استراتژی تاثیرگذار در بازاریابی می باشد. انواع کالاهای کاربردی از جمله خودکار، دفترچه یادداشت، ماشین حساب و غیره از قدیم مورد استفاده شرکت های مختلف جهت بازاریابی بوده است.

اما امروزه با وجود برخی از کالاهای جدید و فانتزی، تنوعی از محصولات تبلیغاتی به وجود آمده است که می توان متناسب با سلیقه افراد و کارکنان، آنها را تهیه نمود.

با این وجود بسیاری از سازمان ها کماکان علاقه مند به استفاده از کالاهای قدیمی تر همچون سررسید و تقویم رومیزی هستند. گفتنی است که این محصولات تبلیغاتی نیز به شیوه ای خلاقانه و فانتزی قابل تهیه و ارائه هستند تا بتواند علاوه بر کاربردی بودن، جلوه ای خاص و فانتزی به مخاطب القا نمایند.

اهمیت انتخاب هدایای تبلیغاتی فانتزی

اهمیت انتخاب هدایای تبلیغاتی

همان طور که گفته شد بکارگیری خلاقیت در طراحی هدایای تبلیغاتی و منحصر به فرد نمودن آن متناسب با مخاطبان هدف یک سازمان، از اهمیت بالایی برخوردار است.

هر چند امروزه بسیاری از شرکت ها اعم از بزرگ و کوچک به دنبال جذب مشتری از طریق هدایای تبلیغاتی می باشند، اما ممکن است به تناسب کم و زیاد بودن میزان بودجه خود نتوانند از شخصی سازی هدیه تبلیغاتی برای مشتریان خود استفاده نمایند.

در این زمان کافیست با تهیه هدایای تبلیغاتی فانتزی از شرکت های تبلیغاتی و ارائه دهنده این گونه هدایا، به اهداف بازاریابی خود دست پیدا کنید.

به یاد داشته باشید که ارائه هدیه ای فانتزی و خلاق که مشتری را به هیجان آورد باعث خوشنودی وی شده و نگرشی مثبت از برند شما در ذهن او ایجاد خواهد کرد.

این مشتری در زمان مورد نیاز به یاد می آورد که هدیه دریافتی صرفا از روی رفع تکلیف نبوده و با ارائه یک هدیه فانتزی و خاص به او، ارزش خاصی برای وی قائل شده اید.

با این وجود، انگيزه‌ هدیه دادن در افراد و سازمان های مختلف متفاوت می باشد. چه بسا در بسیاری از موارد، فرد هدیه گیرنده کارمند سازمان بوده و به پاس قدردانی از زحمات وی به او هدیه داده می شود.

در هر حال فرقی نمی کند که هدف از ارائه هدیه تبلیغاتی یا مخاطب مورد نظر کیست، چرا که افراد در هر جایگاه و در هر سمتی با دیدن هدیه ای خاص و فانتزی شگفت زده می شوند.

توصیه می کنیم { رمز ماندگاری و موفقیت شما با چاپ سابلیمیشن } را مطالعه فرمایید.

مناسب ترین هدیه تبلیغاتی فانتزی

مناسب ترین هدیه تبلیغاتی فانتزی

به یاد داشته باشید که بهترین و مناسب ترین هدیه، تعریف ثابتی نداشته و ممکن است برای هر فرد متناسب با جایگاه او، جنسیت و سن او متفاوت باشد.

بنابراین در انتخاب مناسب ترین هدیه تبلیغاتی می بایست دقت عمل داشته و نسبت به طرف مقابل شناخت خوبی داشته باشید تا متناسب با روحیات وی از یک هدیه تبلیغاتی فانتزی مناسب جهت اهداف بازاریابی خود بهره ببرید.

یک هدیه فانتزی خوب می تواند یک تقویم رومیزی متفاوت و جذاب، ساخته شده از چوب و فانتزی باشد، یا می تواند یک گلدان رومیزی فانتزی و یا همچنین یک جعبه موزیکال کوچک باشد.

از آنجا که تعداد هدایای تبلیغاتی فانتزی بسیار بالاست، می بایست در ابتدا با روحیات فرد هدیه گیرنده آشنا بوده و با شناختی که از وی دارید مناسب ترین هدیه تبلیغاتی فانتزی را انتخاب نمایید.

یکی از بهترین انتخاب ها در ارائه هدیه تبلیغاتی فانتزی این است که هدیه به نحوی طراحی گردیده باشد که مختص فرد هدیه گیرنده باشد. به طور مثال در صورتی که شما به فردی از سازمان تقویم رومیزی فانتزی هدیه می دهید آن فرد محبور است از این کالا در روی میز خود استفاده کند.

در حالی که به طور مثال اگر هدیه شما برای فردی خانم، جعبه موزیکال، دستبند فانتزی و امثال آن باشد می تواند آن را به خانه نیز برده و از آن استفاده نماید.

نمونه ای از هدایای تبلیغاتی فانتزی

هدایای تبلیغاتی فانتزی انواع و اقسام مختلفی دارد که در ادامه، لیستی از چندین هدیه تبلیغاتی پر کاربرد آورده شده است.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی

جعبه پذیرایی تبلیغاتی

 

جعبه ‌های پذیرایی، وسیله ای شیک و مجلسی هستند که جهت اهداف مختلف از جمله تزئینی یا کاربردی مورد استفاده قرار می گیرند. جعبه های پذیرایی تبلیغاتی در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شوند و به منظور قرارگیری انواع خوراکی ها از جمله آجیل، شکلات، نسکافه، چای کیسه ای، دمنوش و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از مزیت های مهم جعبه های پذیرایی فانتزی در این است که امکان استفاده از آنها در فضاها و مکان های مختلف وجود دارد و نیازی به خالی کردن محتویات آن به ظروف دیگر نیست.

جعبه های پذیرایی تبلیغاتی در جنس های مختلف اعم از پلاستیکی و چوبی قابل عرضه بوده و به قدری از ظاهری شیک و مخاطب پسند برخوردار است که امروزه روی میز کاری هر مدیر و رئیس شرکتی می توان یک نمونه از آن را مشاهده نمود.

جعبه موزیکال فانتزی

جعبه موزیکال فانتزی

جعبه موزیکال فانتزی یک جعبه خاص و جادویی می باشد که دارای آهنگ ها و ملودی های متفاوت است. شما با استفاده از کوک نمودن جعبه موزیکال یا چرخاندن دستی اهرم کناری آن قادر خواهید بود جعبه را به صدا درآورده و از گوش سپردن به آن لذت ببرید.

جعبه های موزیکال فانتزی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی فانتزی می باشند که امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته و مناسب هدیه دادن به هر شخص و با هر سمتی در سازمان می باشند.

ساعت های رومیزی فانتزی

هرچند امروزه ساعت های مچی و هوشمند جایگاه خاصی بین نسل جوان پیدا کرده اند با این حال ساعت های رومیزی و فانتزی هنوز هم به عنوان یک هدیه تبلیغاتی فانتزی، مورد استفاده افراد قرار می گیرد.

شرکت های تبلیغاتی از ساعت های رومیزی فانتزی و خلاقانه به جای ساعت های رومیزی قدیمی استفاده می کنند و این امر باعث شده تا فضا و میز کاری افراد از جذابیتی خاص برخوردار گردد.

ساعت های رومیزی فانتزی چوبی یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی فانتزی قابل عرضه توسط شرکت های تبلیغاتی می باشند.

صندوقچه چوبی فانتزی

صندوقچه چوبی فانتزی

صندوقچه های چوبی فانتزی در اندازه ها و شکل های گوناگون در بازار وجود دارند و جهت استفاده و کاربرد با اهداف گوناگون قابل عرضه می باشند. صندوقچه های چوبی فانتزی بعضا از طرح های سنتی و قدیمی در روی درب خود برخوردارند که جلوه ای خاص به صندوقچه ها داده است.

از این صندوقچه ها می توان به عنوان هدیه تبلیغاتی فانتزی و خاص به مشتریان خوش ذوق خود ارائه داد و مطمئن بود که از آنها در جهاتی خلاقانه استفاده خواهد شد.

گلدان های فانتزی

گلدان ها، یکی از پرکاربرد ترین وسایل تزئینی و جز هدایای تبلیغاتی امروزی جهت استفاده در منازل و محیط کار می باشند که فضایی دلنشین را برای کارمندان داخل سازمان به وجود می آورند.

اگر قصد دارید هدیه تبلیغاتی متفاوت و در عین حال پر از حال خوب به مشتریان خود هدیه دهید بی شک گلدان های فانتزی تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد؛

چراکه به کار بردن گلدان در فضای کار، ضمن زیبایی، می تواند فضای شاد و انرژی بخشی ایجاد نماید. به یاد داشته باشید که خلاقیت و متفاوت بودن طرح های گلدان های فانتزی می تواند به جذابیت محیط اداری بیافزاید.

جاقلمی های فانتزی

جاقلمی های فانتزیجاقلمی های فانتزی یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی فانتزی می باشند که می توان به عنوان هدیه به کارمندان سازمان خود یا دیگر سازمان ها ارائه کرد. از آنجا که تمامی کارمندان از چندین خودکار و روان نویس استفاده می کنند وجود یک جاقلمی روی میز اداری به وسایل آنان نظم می بخشد.

در عین حال که می توان از یک جاقلمی برای نظم دهی به وسایل استفاده کرد، جاقلمی های فانتزی از ظاهری جذاب و متفاوت با جاقلمی های معمولی برخوردار بوده و می توان آن ها را به عنوان هدیه ای مناسب در نظر گرفت.

نتیجه گیری

از آنجا که روز به روز بر شرکت های تبلیغاتی و ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی افزوده می شود، به کارگیری خلاقیت و ارائه هدایایی متفاوت نسبت به دیگر آژانس های تبلیغاتی می تواند یک مزیت بسیار مهم و کاربردی به شمار آید.

برای داشتن خلاقیت نیاز است گروه بازاریابی همه روزه متناسب با نیاز جامعه، علاقه مندی ها و تغییرات علایق افراد به دنبال بهترین، کاربردی ترین و خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی باشند.

امروزه یکی از انواع هدایای تبلیغاتی خاص که مورد پسند بسیاری از افراد می باشد، هدایای تبلیغاتی فانتزی می باشند که در انواع مختلف و سبک های گوناگون قابل تهیه و عرضه هستند. کافی است مخاطب هدف خود را شناخته و در پی آن به دنبال پیشنهاد و تهیه بهترین هدیه باشید.

توصیه می کنیم { از حمایت ملی تا خرید هدایای تبلیغاتی ساخت ایران } را مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *