انواع هدایای تبلیغاتی

توجه به جنسیت افراد در انتخاب هدایای تبلیغاتی فانتزی

هدایای تبلیغاتی زنانه و مردانه
زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

زمانی که کالا و محصولی را با نام برند خود به مشتری هدیه می دهید باعث می شوید برند شما در ذهن او ثبت شده و در بسیاری از مواقع برند شما را در ذهن خود مرور نماید.

ارتباطی که توسط ارائه هدایای تبلیغاتی با مشتریان شکل می گیرد به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست و از آنجا که هر کسب و کاری به توجه و جلب نظر مشتریان به برند خود نیاز دارد، یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به این هدف، ارائه یک هدیه تبلیغاتی مناسب به مخاطبان می باشد.

هدایای تبلیغاتی سبب رشد برند شما خواهند شد و مشتری احساس احترام و نزدیکی با کسب و کار شما خواهد داشت. بنابراین لازم است برای توسعه و پیشرفت روزافزون کسب و کار درصدد استفاده از به روزترین امکانات و موثرترین آن ها باشیم که در این میان استفاده از هدایای تبلیغاتی به ویژه هدایای تبلیغاتی خاص و فانتزی از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

یکی از مواردی که باعث تاثیرگذاری هرچه بیشتر هدایای تبلیغاتی روی مشتریان می شود، اختصاصی کردن هدایا و تهیه آنها به صورت ویژه برای خانم ‌ها و آقایان است.

این عمل به صورت ناخوداگاه تاثیر روانی مثبتی روی افرادی که با این نوع هدایا مواجه می‌ شوند می ‌گذارد. در حقیقت اختصاصی کردن هدایای تبلیغاتی و همچنین در صورت امکان تفکیک آن به جنسیت، این حس را به مخاطب القا می ‌کند که شما برای مشتریان خود اهمیت زیادی قائل هستید و به دنبال هدیه ای ویژه مختص آنان بوده اید.

این در حالی است که بسیاری از شرکت ها صرفا از یک نوع هدایای تبلیغاتی برای تمامی رده های سنی، تمامی جنسیت ها در مقام های مختلف سازمانی استفاده می کنند که می تواند نه تنها تاثیر مثبت نداشته، بلکه تاثیر روانی منفی برای مشتریان و حتی کارمندان سازمان ایجاد نماید.

از این رو سعی کنید در تهیه و خرید هدایای تبلیغاتی هوشمندی به خرج داده و چه برای تهیه هدایای تبلیغاتی معمولی چه هدایای تبلیغاتی فانتزی و خاص، از تفکیک های جنسیتی، سنی و مقامی استفاده نمایید.

هدایای تبلیغاتی فانتزی ویژه بانوان

هدایای تبلیغاتی سازمانی اهداف استراتژیک و تجاری را دنبال می کنند. این اهداف می تواند جهت تبلیغات، برندسازی، ایجاد وفاداری کارمندان و مشتریان، اطلاع رسانی و یا دیگر اهداف سازمانی باشد.

به طور کلی هدیه دادن و هدیه گرفتن بخش مهمی از تعاملات انسانی است. هدیه دادن می تواند معرف روابط یک فرد یا سازمان با دیگر افراد بوده و به تحکیم یا تضعیف روابط بینابین بیانجامد. بنابراین در انتخاب هدایا و به ویژه هدایای تبلیغاتی می بایست حداکثر توجه را داشته تا بتواند جنبه مثبتی از خود به جای بگذارد.

همان طور که می دانید خانم ‌ها افرادی به نسبت حساس تر و فانتزی تر نسبت به آقایان می باشند و به همین علت به هدایای فانتزی نیز عشق می ورزند.

از این رو انتخاب هدایای تبلیغاتی فانتزی برای خانم ها در زمان ها و مناسبت های مختلف می تواند یک بازاریابی و برند شناسی مثبتی به همراه داشته باشد.

دلایل و مستندات زیادی وجود دارد که هدایای تبلیغاتی ویژه بانوان را تبدیل به یکی ‌از پربازده ترین اشکال هدایای تبلیغاتی نموده است و در بین مدیران سازمان ها و کسب و کارها استفاده از این نوع هدایای تبلیغاتی بسیار پرطرفدار گشته است.

در بین تمامی دلایل و مستندات موجود، از پر اهمیت ترین دلایلی که باعث شده استفاده از هدایای تبلیغاتی مختص بانوان جایگاه پر رنگی در بازاریابی سازمان ها پیدا کند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خانم ها به شدت به کادو دریافت کردن علاقه مندند
  • کالاهای مختص خانم ها از تنوع بالایی برخوردار است و می توان راحت تر از آقایان به انتخاب هدایای تبلیغاتی فانتزی، معمولی و غیره پرداخت
  • به دلیل نگهداری خوب خانم ها از کالاها، احتمال دیده شدن برند شما نزد این افراد به مراتب بیشتر از آقایان می باشد
  • از آنجا که ارتباط بین خانم ها با همکاران، دوستان و غیره زیاد است احتمال بیشتر دیده شدن برند کسب و کار بالا می رود
  • خانم ها بیش از آقایان به هدیه دریافتی، برند آن و جزئیات هدیه دقت می کنند

همان طور که گفته شد خانم ‌ها یکی از مخاطبان اصلی جهت دریافت هدایای تبلیغاتی هستند که با توجه به حساس بودن آن ها می بایست در انتخاب نوع هدایای تبلیغاتی دقت نمود.

هرچند محدودیتی جهت انتخاب هدیه تبلیغاتی برای بانوان وجود ندارد، با این حال برخی کالاها که مختص خانم ها می باشد می تواند باعث جذب مخاطبان و علاقه مندی بیشتر آن ها به برند شما باشد.

از جمله هدایای تبلیغاتی فانتزی که امروزه مورد استفاده شرکت ها و سازمان ها جهت هدیه دادن به کارمندان و یا مشتریان خانم خود می باشند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ماگ های تبلیغاتی فانتزی
  • چتر تبلیغاتی فانتزی
  • ساعت رومیزی تبلیغاتی فانتزی
  • جعبه های پذیرایی فانتزی
  • گلدان های فانتزی
  • جاقلمی های فانتزی
  • جعبه موزیکال
  • دوربین های عکاسی فانتزی

جعبه پذیرایی

به یاد داشته باشید که در انتخاب هدایای تبلیغاتی دقت نموده و محصولی را برای مشتری خود خریداری نمایید که قابل استفاده باشد. برای تهیه هدیه تبلیغاتی فانتزی نیاز نیست از اجناس گران قیمت استفاده کنید. بلکه سعی کنید به مناسب بودن و پر کاربرد بودن آن ها دقت کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله هدایای تبلیغاتی فانتزی انتخابی خاص برای کسب و کارها را مطالعه فرمایید

هدایای تبلیغاتی فانتزی ویژه آقایان

برای آقایان نیز همانند خانم ‌ها محدودیتی برای انتخاب هدیه تبلیغاتی وجود ندارد. با این حال در بسیاری از موارد انتخاب یک هدیه هوشمندانه برای آقایان متناسب با علایق آن ها می تواند تاثیر بالایی در اهداف بازاریابی و رشد کسب و کار داشته باشد.

برای تهیه هدایای تبلیغاتی انتخاب های زیادی پیش روی سازمان هاست. با این حال از آنجا که هدایای تبلیغاتی فانتزی یکی از امروزی ترین و جذاب ترین هدایا به شمار می آیند، بد نیست در مواقع لزوم و متناسب با سلیقه افراد، از این دسته محصولات استفاده شود.

به طور کلی آقایان به نسبت خانم ها از هدیه های کاربردی و درخور نیاز خود بیشتر استقبال می کنند. به طور مثال بسیاری از محصولات دیجیتالی امروزی که مورد علاقه آقایان می باشند امروزه در نوع فانتزی خود عرضه می شوند.

همچنین می توان از کالاهایی مشابه کالاهای بانوان همچون ماگ تبلیغاتی، ساعت رومیزی تبلیغاتی فانتزی، چتر تبلیغاتی و امثال آن نیز برای آقایان استفاده نمود.

از جمله هدایای تبلیغاتی فانتزی که امروزه مورد استفاده شرکت ها و سازمان ها جهت هدیه دادن به کارمندان و یا مشتریان آقا خود می باشند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ست لوازم بهداشتی مردانه فانتزی
  • اسپیکرهای هوشمند فانتزی
  • جعبه پذیرایی فانتزی
  • ساعت رومیزی تبلیغاتی فانتزی
  • نگهدارنده گوشی تلفن همراه رومیزی
  • گیاه زنده در شیشه فانتزی
  • فلش مموری فانتزی

فلش مموری تبلیغاتی

هدیه دادن همیشه کار حساسی بوده و در صورتی که هدف از هدیه دادن جذب مخاطب و برندسازی سازمان باشد، انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی به مراتب سخت تر خواهد بود.

در این میان از آنجا که انتخاب هدیه مختص آقاین محدودتر از بانوان می باشد، برای تهیه و ارائه آن می بایست هوشمندی به خرج داده و سعی کنید محصولاتی را تهیه و به عنوان هدیه تبلیغاتی ویژه آقایان در نظر بگیرید که کاربردی و قابل استفاده باشند.

سخن آخر

سعی کنید به طور کلی در انتخاب هدایای تبلیغاتی برای مشتریان خود اعم از خانم و آقا، هوشمندانه عمل کرده و با ارائه محصولاتی خاص و هدایای تبلیغاتی فانتزی کمی متفاوت تر از سازمان های دیگر رفتار نمایید.

کارمندان یک سازمان به طور روزمره از وسایل مختلفی چه در محل کار و چه در منزل استفاده می ‌کنند و شما می‌ توانید با کمی تحقیق در ارتباط با علایق افراد به صورت کاملا کاربردی یک هدیه تبلیغاتی مناسب به هر قشری از جامعه ارائه دهید.

به یاد داشته باشید که هدایای تبلیغاتی فانتزی، هدایای تبلیغاتی خاص و متفاوت از هدایای معمولی روزمره که اکثر سازمان ها از آن استفاده می کنند، تاثیری دو چندان در بهبود و توسعه کسب و کار شما به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *