انواع هدایای تبلیغاتی

انواع فلش مموری های جور واجور

فلش مموری های جور واجور
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

به یاد دارم 10- 12 سال پیش را که فلش مموری ها تازه مد شده بودند و در بازار کم کم جای CD و DVD را می گرفتند، من هم یک فلش یک گیگ برای خودم خریده بودم. به قول بعضی ها یک گیگ آن زمان به اندازه یک ترابایت امروز بود و به همین میزان کارایی داشت. هر چقدر که پروژه دانشجویی و تحقیق و پاورپوینت برای درس ها لازم بود، همه در این فلش کوچک جادویی جا می شد.

از ترسم که مبادا این فلش ریزه میزه گم شود، همیشه آن را ته جیب کوچک کیفم جای می دادم و همیشه حواسم بود که پشت کیس سایت دانشگاه و این ور و آن ور جا نگذارم. چشم تان روز بد نبیند که به یک سال هم نکشید و فلش مموری دوست داشتنی من، سوخت و همه اطلاعاتم به ناکجا آباد پر کشیدند.

از آن زمان تصمیم گرفتم که دو تا فلش برای خودم تهیه کنم که اگر یکی گم یا خراب شد، حداقل در دیگری اطلاعاتم را داشته باشم و البته هر دو فلش را گارانتی دار خریدم که خیالم راحت باشد و جالب این که بعد از گذشت چند سال هنوز صحیح و سالم در ته جیب کوچک کیفم جا خوش کرده اند.

حرف حرف می آورد و صحبت از فلش مموری ها شد و خاطره چند سال پیش من از فلش مموری زنده شد. در این مقاله می خواهم با شما به دنیای فلش مموری ها دوباره قدم بگذارم و ببینم که از آن زمان تاکنون چه تغییراتی در آن ها ایجاد شده و چه شکل و شمایلی به خود گرفته اند. با من همراه باشید.

قابلیت های فلش مموری های جدید

نوعی از فلش مموری های جدید ضد آب و ضد آتش ساخته می شوند. یعنی اگر فلش مموری به عمق 100 متری دریا بیفتد یا به داخل دیگ آش نذری، مثل سابق کار می کند و اطلاعات آن از بین نمی رود.

این فلش ها ضد ضربه هم هستند، یعنی اگر یک تریلی 10 تنی از روی آن عبور کند، صدمه نمی بیند. جنس این فلش مموری های 7 جان، از آلیاژ مس، روی، منیزیم و آلومینیوم است.

از این گذشته فلش مموری های کنونی، در رد و بدل کردن اطلاعات سرعت شان بسیار بیشتر شده است و ظرفیت آن ها نیز اندازه یک هارد چند صد گیگابایتی افزایش یافته ست.

مثلا حداکثر سرعت انتقال اطلاعات در فلش مموری های مبتنی بر فناوری USB3 تا 400 مگابایت در ثانیه است. نوعی از فلش مموری ها نیز تا 2 ترابایت ظرفیت دارند و البته در بازار خودمان نیز ظرفیت هایی مثل 256 گیگابایت نیز پیدا می شود.

خلاقیت در ظاهر فلش مموری ها

تنوع در ساخت فلش مموری تبلیغاتی هم از نظر ظاهری و هم از نظر قابلیت ها آنقدر زیاد است که هر قشری از افراد جامعه می توانند فلش مموری دلخواه شان را بخرند. با هم چند نمونه از فلش مموری خلاقانه را ببینیم که دیدنشان خالی از لطف نیست.

فلش مموری های مورد علاقه شکموها

این فلش مموری ها مورد علاقه شکموها و عاشقان شکلات و غذا است و آنقدر طبیعی و واقعی ساخته شده اند که نمی شود باور کرد که این ها فلش مموری هستند.

فلش مموری های طبق شغل افراد

این فلش مموری ها نیز طبق شغل افراد و ابزارهایی که نماد شغل ها هستند، مثل مته برقی، کفش ورزشی، دوربین عکاسی یا انبردست و … ساخته شده اند.

توصیه می کنیم { 5 عامل موفقیت در آژانس تبلیغاتی } را مطالعه فرمائید.

فلش مموری های به شکل اتومبیل های قدیمی

این هم از فلش مموری هایی که به شکل اتومبیل های قدیمی ساخته شده اند که جالب توجه هستند و جلوه خاص و زیبایی به محیط می بخشند.

فلش مموری خاص

این دو فلش مموری برای کسانی که می ترسند فلش خود را جا بگذارند یا گم کنند، مناسب هستند. یکی قاب مخصوص دارد و دیگری همراه با کلیدهای دیگر به جاکلیدی متصل می شود.

فلش مموری های زیبا و خلاقانه

این ها هم نمونه های دیگری از فلش مموری ها هستند که هر یک در نوع خود زیبا و خلاقانه هستند.

جالب بود، نه!؟ ناگفته نماند که برای سفارش فلش مموری های خلاقانه و با کیفیت، روی صدراگیفت می توانید حساب باز کنید.

توصیه می کنیم { 6 دلیل برای اینکه مامور خرید سبب پیشرفت مجموعه می شود؟ } را مطالعه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *