نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه

سنگ و معدن
زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

گفتنی است که از سـال 1372 نمـایشـگـاه هـای بیـن المـللـی و تخصصـی سنگ های تزئینی با رویـکرد توسعه صنعت در جهت صـادرات در تهران آغـاز بکار نمود که در این سال ها تحت عناوین مختـلف و با مسئولین متفـاوت، به سمت جلو حرکت کرد.

اما، نمایشگاه بین المللی سنگ های تزئینی، معـدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه از سـال 1386 بـا نگاهی متفاوت تر به برگزاری نمایشگاه های بین المللی پرداخت و در سال 1395 همزمان با برگزاری هشتمین دوره خود به بهترین شکل ممکن نمود پیدا کرد؛

به طوری که شرکت های داخلی و خارجی زیادی در آن حضور به عمل رسانیدند که این امر به نوبه خود نشانی از موفقیت برنامه ریزان این نمایشگاه در آن سال بود.

موفقیتی که در سال های بعد بیشتر و بیشتر شد تا جایی که در سال 98 و در تاریخ 18 الی 21 تیرماه این نمایشگاه با نام تخصصی نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید.

تبلیغاتی نمایشگاهی

اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی سنگ

با توجه به روند اصلی معماری در ایران و جهان، صنعت سنگ یکی از صنایع بسیار دوستدار محیط زیست و متناسب با اقلیم ایران می باشد که همین امر باعث شده تا این نمایشگاه به یکی از نمایشگاه های بسیار تخصصی و مفید برای شرکت های فعال در این حوزه تبدیل شود.

استفاده از مصالح بومی و سازگار با محیط زیست، زیبا و با طول عمر بالا یکی از اهداف تمامی دست اندر کاران صنعت ساختمان می باشد که نمایشگاه سنگ تهران توانسته با گرد هم آوردن شرکت های متنوع در حوزه سنگ نقش بزرگی در این صنعت ایفا کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله بررسی اهداف نمایشگاه صنعت ساختمان را مطالعه فرمایید

از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه عبارت اند از:

  • افزایش حجم مبادلات بازرگانی خارجی
  • انتقال و تبادل تکنولوژی و اطلاعات فنی در زمینه های مربوطه
  • ایجاد رقابت بین شرکت های داخلی و بین المللی
  • توسعه‌ همکاری ‌های اقتصادی درونی و بیرونی صنعت سنگ
  • توسعه و گسترش ارتباطات بین ‌المللی
  • توسعه و گسترش خدمات نرم ‌افزاری، فنی و مهندسی سنگ
  • افزایش اطلاعات و آگاهی بازدید کنندگان از حوزه فوق

با توجه به اهداف متفاوت هر نمایشگاه بین المللی لازم است قبل از حضور در نمایشگاه با اهداف آن آشنا باشیم. علاوه بر آن اولین سوالی که لازم است از خودمان بپرسیم تا بدانیم که آیا حضور کسب و کار خود در نمایشگاه مفید واقع خواهد بود یا خیر این است که دلیل حضورمان در این نمایشگاه چیست؟

پیشنهاد می کنیم مقاله نمایشگاه ها چه مزیت هایی برای کسب و کارها دارند؟ را مطالعه فرمایید

به عنوان مثال به دنبال پیدا کردن یک شرکت همکار هستیم؟ یا به دنبال فروش محصول و عرضه خدمات خود به مشتریان و ایجاد ارتباط با آنها هستیم؟ آیا جهت برندسازی قصد حضور در نمایشگاه را داریم؟ آیا به دنبال عرضه و نمایش کالا و دستاوردهای جدید هستیم؟ و هزاران سوالی که ممکن است هر کسب و کاری با توجه به موقعیت و نوع حوزه فعالیت با آن برخورد کند.

به یاد داشته باشید که با انتخاب هر کدام از این دلایل راه و نقشه کسب و کار شما کاملا عوض شده و استراتژی پیش رو متفاوت خواهد بود.

هدایای تبلیغاتی جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *