نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر

نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از جمله معدود نمایشگاه هایی است كه بازدید كنندگان عام و همچنین متخصصین و فعالان بخش ساختمان، مصرف كنندگان نهایی محصولات و خدمات ارائه شده در آن محسوب می شوند.

ارتباط مستقیم این مخاطبین با شركت كنندگان نمایشگاه تاکنون به نتایج رضایت بخشی منتهی شده است. امسال نیز هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در تاریخ 8 الی ۱1 تیرماه ۱400 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید.

پیشنهاد می کنیم مقاله روش های موثر جهت تبلیغات در نمایشگاه ها را مطالعه فرمایید

امروزه افزایش سطح تقاضای مصرف کنندگان و انتظارات آنان از دو منظر كیفیت و كمیت مصرف، موجب افزایش روند تولید و ارتقاء كیفی تولیدات داخلی و همچنین اهمیت ورود كالا های مناسب و با كیفیت بالای خارجی به كشور شده است.

همچنین اهمیت بالایی که امروزه مصرف کنندگان، مهندسان و سازندگان واحدهای مسکونی به زیبایی، لوکس بودن و در عین حال با کیفیت بودن اجزای به کار برده شده در ساختمان می دهند باعث شده تا رقابت بین تولید کنندگان این گونه محصولات افزایش پیدا کند و همه روزه شاهد نوآوری های جدید و جذاب در این صنعت باشیم.

در بین تمامی اجزای ساختمان و یک منزل مسکونی یا اداری، چهار بخش آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از جمله مکان هایی است که به شدت مورد استقبال همگان جهت زیبا سازی هرچه بیشتر می باشد.

به طور کلی آنچه كه سایر بخش های یک ساختمان را از نظر ظاهری بر سایرین برتری می بخشد دكوراسیون و طراحی داخلی آن است؛ اما در چهار قسمت موضوع این نمایشگاه علاوه بر طراحی داخلی هر روز شاهد تنوع تولید، نوآوری و بكارگیری تكنولوژی و ابداعات جدید از سوی کسب و کارهای مختلف هستیم.

در حقیقت باید اشاره کنیم که تمامی آنچه كه در زیبایی ظاهری داخلی هر ساختمان كاربرد دارد در نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر عرضه می شود. این دقیقا همان چیزی است كه این نمایشگاه را از سایر نمایشگاه های ساختمان و ساختمان سازی متمایز کرده است.

کالاها و خدمات ارائه شده در نمایشگاه

کالاها و خدمات ارائه شده در نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر را می توان در پنج گروه مجزا به شرح زیر تقسیم بندی نمود.

گروه آشپزخانه

گروه آشپزخانه خود به سه بخش آشپزخانه های خانگی و آشپزخانه های صنعتی و آشپزخانه های صحرایی تقسیم بندی می شود. آشپزخانه های صحرایی شامل کلیه تجهیزات و ملزومات مربوطه بوده و آشپزخانه های خانگی و صنعتی شامل موارد زیر می باشند:

آشپزخانه های خانگی:

  • انواع کابینت آشپزخانه اعم از چوبی، فلزی و شیشه ای
  • انواع روکش کابینت و پیشخوان
  • MDF، HDF
  • انواع در و فریم کابینت
  • انواع شیرآلات و لوله های اتصالات، یراق آلات و دستگیره
  • سینک ظرفشویی
  • دستگاههای تهویه، هواکش و هود آشپزخانه
  • انواع چراغ و سیستم های نورپردازی
  • میز و صندلی آشپزخانه
  • طراحی و دکوراسیون، وسایل تزئینی و دکوری
  • تجهیزات و وسایل نظافتی و لوازم جانبی

آشپزخانه های صنعتی:

  • تجهیزات عمل آوری غذا همچون چرخ گوشت، خلال کن صنعتی، کالباس بر و غیره
  • تجهیزات آماده سازی غذا همچون سیستم های پخت
  • تجهیزات سرو غذا همچون خط سلف سرویس، کیترینگ و غیره
  • تجهیزات نگهداری همچون سردخانه ثابت و متحرک، یخچال های ایستاده و صندوقی، فریزر و غیره
  • ظرفشویی های صنعتی
  • وسایل و تجهیزات رستوران و کافی شاپ و لوازم جانبی

پیشنهاد می کنیم مقاله 7 اصل مهم در طراحی غرفه نمایشگاهی را مطالعه فرمایید

گروه حمام

گروه حمام نیز شامل تمامی موارد تجهیزات و ملزومات مربوط به حمام می باشند. به طور مثال انواع وان و زیردوشی، دستشویی، توالت فرنگی، پرده و پارتیشن و کابین دوش، شیرآلات و دوش، تجهیزات بهداشتی، آینه و کابینت مخصوص حمام، لوله و اتصالات، انواع کفپوش، انواع تجهیزات روشنایی و امثال آن جز این دسته قرار میگیرند.

گروه سونا

تأسیسات سونا و استخر، اتاق بخار، سیستم های تولید حرارت و بخار، جکوزی، دیگهای بخار، وانهای هیدروتراپی، شیرآلات، لوله و اتصالات، تجهیزات روشنایی و نورپردازی و وسایل جانبی در این گروه قرار می گیرند.

گروه استخر

اجرای انواع استخر شنای روباز و سرپوشیده، سکوهای شیرجه، استخرهای پیش ساخته، استخرهای بادی، سیستمهای تصفیه آب، پارک های آبی، تجهیزات نظافت استخر، کلر و مواد ضد عفونی کننده آب، سقف های متحرک، وسایل و تجهیزات اطراف استخر، تجهیزات روشنایی ونورپردازی، سولاریوم، سلولهای خورشیدی، مواد و وسایل عایقکاری، انواع رنگ و پوشش مخصوص استخر، چراغهای داخل استخر، سرامیک استخر، طراحی و دکوراسیون و امثال آن نیز در این دسته قرار میگیرند.

گروه شیـرآلات

انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، مغزی و لوازم جانبی، شیرآلات اهرمی، ساده و…

اگر شما هم تجربه شرکت در این نمایشگاه را دارید لطفا تجربه خود را از طریق بخش کامنت با ما و سایر خوانندگان این مقاله در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *