انواع هدایای تبلیغاتی

بررسی مزایا و معایب آفتابگیر به عنوان هدیه تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

در بسیاری از مواقع ما به دنبال یک سری اقلام تبلیغاتی ارزان و در عین حال تاثیر گذار هستیم تا بتوانیم تبلیغات و شعار برند خود را بیش از پیش در معرض دید مخاطبان و عموم مردم قرار دهیم.

همان طور که می دانید آفتابگیر ماشین یکی از لوازم جانبی پرکاربرد برای هر خودرو و مورد استفاده در بسیاری از مواقع سال به ویژه در فصل گرما و تابستان است.

افراد با نصب آفتابگیر خودرو هم از تابش مستقیم نور آفتاب به اتاق خودرو جلوگیری می کنند و هم از احتمال کثیف شدن سریع خودرو و یا تماس اشیاء تیز بر بدنه آن می کاهند.

به همین منظور بسیاری از شرکت های تبلیغاتی بر آن شدند تا با ارائه آفتابگیرهای تبلیغاتی به مشتریان خود علاوه بر ارائه یک انتخاب هوشمندانه و کاربردی به مشتری، انتخابی ارزان قیمت در اختیار آنان قرار دهند.

کاربرد آفتابگیر در صنعت تبلیغات

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو با چاپ آرم و لوگوی تبلیغاتی برند شما یکی از بهترین و ارزان ترین محصولات تبلیغاتی به شمار می آید. یک سازمان با صرف هزینه اندک برای چاپ آفتابگیر تبلیغاتی و ارائه این هدیه مفید به مشتریان خود می‌ تواند از این شیوه بازاریابی به نحو احسنت استفاده کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله تعریف برند به زبان ساده و خودمانی را مطالعه فرمایید

جنس و مقاومت آفتابگیر معمولا از جنس پلاستیک یا مواد شمعی بوده و ضخامت آنها به سه میلی متر می‌ رسد و مقاومت آنها در برابر نور خورشید زیاد است.

جنس شمعی آفتابگیر علاوه بر آفتاب در هر شرایط آب و هوایی می ‌تواند به راحتی محافظی برای شیشه و داخل خودروی شما باشد. همچنین فنر به کار رفته در آفتابگیرهای تبلیغاتی باعث انعطاف پذیری بیشتر و نصب راحت آن بر روی شیشه ماشین می ‌شود.

آفتابگیرهای تبلیغاتی در طرح ها و رنگ های مختلف (که یک طرف آن عموما طوسی است) و به اشکال مربع یا دایره وجود دارند. برای ماشین هایی که شیشه جلوی آنها کوچک تر است (همانند پراید، سمند و پژو) آفتابگیر دایره ای مناسب تر است. همچنین برای ماشین های مدل بالاتر با شیشه های بزرگ تر آفتاب گیر مربع پیشنهاد می ‌شود.

چاپ آفتابگیر تبلیغاتی معمولا با چاپ دستی مانند چاپ سیلک اسکرین انجام می شود که باعث کیفیت و مقاومت بالای آفتابگیر تبلیغاتی می ‌شود. اما ممکن است هر شرکتی با توجه به قابلیت ها و دستگاه ‌های متنوع خود این نوع خدمات را به گونه ای دیگر به مشتریان خود عرضه کند.

هدایای تبلیغاتی ارزان

کاربرد و مزایای آفتابگیر تبلیغاتی

شاید بسیاری از افراد به اهمیت و الزام وجود آفتابگیر برای ماشین واقف نباشند، اما همیشه از وجود و نیاز آفتابگیر برای خودرو ها صحبت به میان بوده است. بنابراین آفتابگیر تبلیغاتی یک هدیه کاربردی است که ارزش هزینه کردن دارد و برای هر کسب و کاری می‌توان از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد.

به عبارتی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو محصولی است که همه مصرف کنندگان از هر صنعت و شغلی از آن برای تبلیغ محصول و یا معرفی شرکت و برند خود استفاده می کنند.

آفتابگیر تبلیغاتی دارای چندین مزیت عمده است که عبارت اند از:

هزینه پایین

هرچند که قیمت آفتابگیر به کیفیت، ابعاد و نوع چاپ آن بستگی دارد اما در مجموع به نسبت بسیاری از هدایای تبلیغاتی دیگر بسیار ارزان قیمت و به صرفه بوده و سفارش در تعداد بالا کاملا به صرفه است.

کاربردی برای همه افراد

آفتابگیر برای تمامی افرادی که از ماشین استفاده می کنند قابل استفاده بوده و بنابراین جامعه بزرگی از مخاطبان را شامل می شود.

قابلیت چاپ طرح دلخواه

از آنجا که آفتابگیرهای تبلیغاتی فضای کافی و مناسبی برای ایجاد طرح و چاپ لوگو سازمان دارند، انتخاب مناسبی در راستای اهداف سازمانی و دیده شدن برند شما می باشند.

مقاومت و ماندگاری بالا

آفتابگیر در صورتی که از کیفیت معقولی برخوردار باشد می‌ تواند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد و هرچه ماندگاری و مقاومت بالاتری داشته باشد تبلیغ شما بیشتر به چشم مخاطب خواهد آمد و حس بهتری در فرد ایجاد می کند. بنابراین حتما از جنس های مرغوب برای آفتابگیرهای تبلیغاتی استفاده کنید.

تنوع در رنگ و طرح

همان طور که گفته شد آفتابگیر تبلیغاتی در مدل ها و ابعاد مختلفی تولید می ‌شوند و قابل سفارش برای مشتریان مختلف هستند. همچنین آفتابگیر مخصوص شیشه عقب با آفتابگیر شیشه های کناری می ‌توانند متفاوت از یکدیگر باشد. برای آفتابگیرهای تبلیغاتی می‌توان از رنگ های تند و شاد متناسب با برند و رنگ سازمانی استفاده کرد.

پیشنهاد می کنیم مقاله از مدیریت برند تا تحقیقات بازار و بازاریابی را مطالعه فرمایید

نتیجه گیری

آفتاب گیر خودرو می تواند به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و موثر واقع شود که طرفداران بسیار زیادی دارد و مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد.

هنگامی که اتومبیل در خیابان و محل رفت و آمد پارک شده است، اشخاص زیادی آن را مشاهده می کنند. اگر آفتابگیر با رنگ و طرحی جذاب به همراه باشد قطعا چشم های زیادی را به خود جلب می کند. در نتیجه برند، نام سازمان و طراحی که روی آفتابگیر انجام شده است توسط افراد بیشماری دیده می شود.

به یاد داشته باشید که هدایای تبلیغاتی تأثیر زیادی در میزان فروش محصولات یک سازمان دارد. در صورتی که از هدایای تبلیغاتی به درستی و در مکان مناسبی استفاده شود، تاثیر آن در فروش محصولات و معرفی کالاها و برند خود را به وضوح خواهید دید.

در میان تمامی هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت، آفتابگیر تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه است که مشتریان و مخاطبان خاص خود را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *