انواع هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ساخت ایران

هدایای تبلیغاتی ساخت ایران
زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

با پیشرفت بیشتر تکنولوژی روز به روز محصولاتی را می ‌بینیم که به لیست هدایای تبلیغاتی اضافه شده ‌اند و ممکن است در زمان انتخاب هدیه خود با سردرگمی مواجه شوید که کدامیک از این کالاها مورد نیاز شما هستند؛

به ویژه امروزه که تولید داخلی و استفاده از هدایای تبلیغاتی ساخت ایران گسترش پیدا کرده است به طوری که از لحاظ کیفیت با کالاهای مشابه خارجی در رقابت هستند.

توجه داشته باشید که مقوله تبلیغات بسیار حساس است و شما باید حتما با کارشناسانی که در این زمینه تخصص دارند برای سفارش هدیه تبلیغاتی مشورت نمایید تا بتوانید از میان طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی، متناسب با بودجه و مخاطبان هدف خود، هدایای تبلیغاتی خود را تهیه نمایید.

توصیه می کنیم مقاله { هدایای تبلیغاتی مناسب شب عید } را مطالعه فرمائید.

قیمت هدایای تبلیغاتی

یکی از مهم ‌ترین مواردی که در تهیه هدایای تبلیغاتی باید مد نظر قرار داد هزینه های متحمل شده برای هر نوع هدایای تبلیغاتی می باشد. در تهیه هدیه تبلیغاتی می بایست بودجه شرکت را در نظر گرفت و با توجه به این که چقدر می‌توان صرف هزینه هدایای تبلیغاتی نمود، کالاهای مورد پسند خود را سفارش دهید. نکاتی که در این زمینه لازم به بیان است عبارت اند از:

  • لزوماً هر کالای تبلیغاتی ارزان قیمتی بی کیفیت نیست و خوشبختانه امروزه شاهد گسترش کالاها و هدایای تبلیغاتی ارزان ساخت ایران که با کیفیت ‌ترین کالاهای موجود در بازار اند، هستیم.
  • برخی از هدایای تبلیغاتی مانند وسایل الکترونیکی هزینه بالاتری نسبت به سایر هدایا دارند و در صورتی که از بودجه پایینی برای خرید هدایای تبلیغاتی برخوردارید بهتر است به سراغ چنین هدایایی نروید.
  • همچنین توجه داشته باشید که کیفیت کالا را فدای کمیت آن نکنید و با توجه به بودجه ‌ای که برای هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته ‌اید بهترین و کاربردی ‌ترین نوع از هدایا را برای مشتریان خود خریداری نمایید.

عوامل بسیاری در تعیین هزینه هدایای تبلیغاتی دخیل اند. از جمله:

  • نوع کالایی که قصد تبلیغ به روی آن را دارید.
  • نوع چاپی که برای تبلیغات بر روی اقلام تبلیغاتی استفاده می شود.
  • تعداد کالایی که سفارش می دهید.
  • بسته بندی مورد نظر.

همچنین به یاد داشته باشید که کالاها و هدایای تبلیغاتی از لحاظ مدت زمان استفاده مورد بررسی قرار داده شوند. بدین صورت که اگر از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنید که قرار است مشتری از آن به صورت روزمره استفاده نماید، می بایست از کیفیت بسیار بهتری نسبت به کالاهای دیگر برخوردار باشد تا به مرور زمان موجب خرابی و ایجاد اثر منفی در مشتری نگردد.

بهترین هدیه تبلیغاتی کدام است؟

در دنیای کنونی با توجه به تنوع زیاد تولیدات و محصولات مشابه، رقابت نزدیک و تنگاتنگی بین تولید کنندگان داخلی وجود دارد. تبلیغات درست و سنجیده می‌تواند کمک شایانی در فروش کالاهای تولیدی تولید کنندگان داشته باشد.

امروزه تهیه و پخش هدایای تبلیغاتی وسیله ‌ای بسیار مهم در این زمینه به حساب می آید. با این حال در انتخاب هدایای تبلیغاتی باید مقرون به صرفه بودن هدایا و همچنین کیفیت بالای آن ها را در درجه اول قرار داد و در کنار این ویژگی ها به کارایی و مفید بودن هدیه تبلیغاتی برای مشتریان توجه ویژه ‌ای داشته باشیم.

طراحی زیبا و رنگ‌ های متنوع و جذاب در تهیه یک هدیه تبلیغاتی مناسب بسیار اهمیت دارد، چرا که در غیر این صورت هدایای تبلیغاتی تاثیری بر روی فروش بیشتر نخواهند داشت.

بهترین هدایای تبلیغاتی

چاپ هدایای تبلیغاتی ساخت ایران

با توجه به نوع هدایای تبلیغاتی خود می ‌توانید چاپ مناسب را برای هدایای تبلیغاتی انتخاب کنید. عمل چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی به صورت چاپ تامپو، چاپ فلت بد و چاپ لیزر و… انجام می ‌شود.

شما می‌ توانید از هر نوع چاپ بر روی هدیه‌ های تبلیغاتی خود استفاده نمایید. در زمان چاپ به این نکته توجه داشته باشید که محتوایی که برای تبلیغ محصول و خدمت ارائه شده انتخاب کرده اید متناسب با نوع کسب و کارتان باشد.

بنابراین لازم است در انتخاب محتوا دقت نموده و طرحی را برای چاپ روی هدایا انتخاب نمایید که در عین زیبایی، مختصر و مفید بوده و نشان دهنده نوع فعالیت کسب و کار شما باشد.

خرید آنلاین یا حضوری هدایای تبلیغاتی ساخت ایران

برای خرید و تهیه هدیه تبلیغاتی مناسب می توان به دو صورت آنلاین و یا مراجعه به مراکز پخش مناسب اقدام نمود. جهت خرید هدایای تبلیغاتی ساخت ایران متناسب با بودجه و کالاهای مد نظر می توان به سایت های خرید هدایای تبلیغاتی مراجعه نموده و کالای خود را به تعداد مورد نظر سفارش دهید.

توجه داشته باشید که خرید هدایای تبلیغاتی به صورت آنلاین از حساسیت بالاتری نسبت به خرید حضوری برخوردار است و نیاز است که در هنگام سفارش کالای مورد نظر تمامی جزییات و توضیحات را مد نظر قرار داده و رنگ و نوع محصول خود را به درستی انتخاب نمایید.

همچنین جهت خرید حضوری می توانید با مراجعه به مرکز پخش مناسب برای هدیه تبلیغاتی کالاهای خود را انتخاب و سفارش دهید. همچنین در نظر داشته باشید که برخی از مراکز وجود دارند که علاوه بر تولید هدیه تبلیغاتی وظیفه پخش آن را نیز بر عهده می‌گیرند و این امر روند کار شما را آسان ‌تر می کند.

همچنین در مراجعه حضوری به چنین مراکزی می توانید کارهای تبلیغاتی انجام گرفته را از نزدیک مشاهده کنید و در صورتی که نیاز به تغییرات یا اصلاحی وجود دارد، آن را بیان کنید.

توصیه می کنیم مقاله { تامین کننده کیست؟ چطور یک تامین کننده مطمئن پیدا کنیم } را مطالعه فرمائید.

پخش عمده هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی را می توان به دو صرت عمده و تک تهیه نمود. به طور معمول پخش عمده هدایای تبلیغاتی در سمینار ها، نمایشگاه‌ ها، همایش‌ ها و گرد همایی هایی که افراد زیادی حضور دارند صورت می‌ گیرد.

پخش عمده هدایای تبلیغاتی به واسطه حجم بالا و تعداد زیاد این هدایا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می ‌باشد و اگر کسب و کار شما از بودجه ‌ای محدود برخوردار است، این نوع از هدایای تبلیغاتی مناسب خواهند بود.

انواع هدایای تبلیغاتی ساخت ایران

امروزه به واسطه مفید و موفق بودن تبلیغات به واسطه هدایای تبلیغاتی لوازم کاربردی فراوانی برای این منظور در نظر گرفته شده‌ اند که جنبه مفید بودن را نیز برای مشتری داشته باشند.

از انواع هدایای تبلیغاتی ساخت ایران می‌توان به انواع لوازم التحریر مانند خودکار و روان نویس، تیشرت، ست‌های رومیزی، انواع تقویم، ساعت، لیوان، کلاه و انواع هدایای چرمی و بسیاری دیگر از وسایل کاربردی و روزمره اشاره نمود که متناسب با نوع فعالیت خود و مشتریان سازمان می توانید هر یک از انواع هدایای تبلیغاتی را تهیه نمایید.

از مهم ترین هدایا تبلیغاتی ساخت ایران که بسیار پرکاربرد بوده و مورد استفاده سازمان ها اعم از کوچک و بزرگ می باشند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

هدیه تبلیغاتی چرمی

هدیه تبلیغاتی چرمی از جمله هدایای تبلیغاتی ساخت ایران بوده که بسیار با کیفیت می باشند. در صورتی که بودجه بالایی در اختیار دارید یا برای سازمان و یا فرد خاصی قصد تهیه هدیه تبلیغاتی دارید می تواند گزینه خوبی برای انتخاب باشد.

در عین حال که هدیه ‌ای تبلیغاتی به مشتریان خود می ‌دهید به واسطه کیفیت خوب این محصولات عمر طولانی داشته و مدت زمان زیادی در جلو دید و استفاده مشتریان شما خواهند بود. هدایای تبلیغاتی چرمی دارای تنوع و مدل‌های مختلفی هستند که متناسب با سلیقه خود می توانید آن ها را انتخاب نمایید.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی

هدایای تبلیغاتی مدیریتی به مجموعه ‌ای از هدایا گفته می ‌شود که برای گروه خاصی از مخاطبان طراحی و انتخاب می‌ شود و همان گونه که از نام این گروه از هدایای تبلیغاتی پیداست این گروه خاص شامل مدیران سازمان ها می باشد که از مقام بالایی در سازمان برخوردارند و به تناسب آن نیاز است از هدایای تبلیغاتی خاص برای آنان استفاده شود.

این گونه هدایای تبلیغاتی معمولا بسته بندی های خاص و شیکی داشته و ظاهر خوب و کیفیت بالای آن می تواند تاثیر بالایی در مخاطب ایجاد نماید.

از انواع هدایای تبلیغاتی مدیریتی می ‌توان به ست رومیزی مدیریتی، ست هدیه چند تکه چرمی و انواع ست های دیگر اشاره نمود.

توصیه می کنیم مقاله { اثر بخشی استفاده از هدایای تبلیغاتی ساخت ایران } را مطالعه فرمائید.

هدایای چرمی

سخن آخر

استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از نوین ترین روش های تبلیغاتی کسب و کارها می باشد که امروزه بسیار رواج یافته و تاثیر بالایی در حفظ و ماندگاری مشتریان دارد.

از هدایای تبلیغاتی به ویژه ساخت ایران می توان در جهات مختلف اعم از تشکر از مشتریان، مناسبت های مهم، نمایشگاه ها و غیره استفاده نمود. هدایای تبلیغاتی در صورتی که از ظاهر و کیفیت بالایی برخوردار باشند نشان از اهمیت دادن کسب و کار به مشتریان خود بوده و وفاداری مشتری به کسب و کار را افزایش می دهد.

بنابراین به یاد داشته باشید که علاوه بر قیمت مد نظر برای تهیه هدایای تبلیغاتی، کیفیت به کار برده شده در هدایا و کاربردی بودن آن را نیز مد نظر قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *