انواع هدایای تبلیغاتی

اثر بخشی استفاده از هدایای تبلیغاتی ساخت ایران

استفاده از هدایای تبلیغاتی ساخت ایران
زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

همان طور که می دانید نقش محصولات تبلیغاتی در بازاریابی، بسیار مهم و گسترده می باشد. به طوری که گفته می شود هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین و موثرترین شیوه های تبلیغات بوده که می تواند تاثیر بسزایی در کسب و کارها و روند پیشرفت آنان داشته باشد.

علاوه بر استفاده از هدایای تبلیغاتی به عنوان ابزاری جهت بازاریابی، استفاده از محصولات هر کشوری جهت حمایت از کالاهای داخلی، می تواند تاثیر مثبتی در توسعه اقتصادی کشور داشته باشد.

به همین منظور امروزه استفاده از هدایای تبلیغاتی ساخت ایران در کشور ما بسیار رواج یافته؛ به طوری که از لحاظ کیفیت و قیمت در برخی کالاها شاهد برتری به مراتب بالاتری نسبت به کالاهای مشابه خارجی هستیم.

توصیه می کنیم { چطور یک تامین کننده‌ خوب و مطمئن پیدا کنیم؟ } را مطالعه فرمائید.

این روزها رقابت در بین کسب و کارهای کوچک و بزرگ بسیار نزدیک می باشد، چه بسا این رقابت به انتخاب درست هدایای تبلیغاتی و ارائه آن به مشتریان نیز مربوط می شود.

ارائه هدایای تبلیغاتی ساخت ایران از طرف برند و سازمانی خاص به مخاطبان خود علاوه بر تاثیری که در جذب و ماندگاری مشتری دارد، می تواند یادآور استفاده و حمایت از کالاهای داخلی و ساخت ایران باشد.

به عبارتی، استفاده از هدایای تبلیغاتی ساخت ایران علاوه بر ایجاد حس ارزشمندی، اعتماد سازی و برندسازی در ذهن مخاطب، بیانگر اهمیت استفاده از کالای ایرانی نزد افراد و سازمان ها می باشد.

وقتی صحبت از هدایای تبلیغاتی به میان می آید، عده زیادی از افراد بر این باورند که هرچه تهیه یک هدیه تبلیغاتی هزینه بیشتری در بر داشته باشد، نتیجه بهتری از آن خواهند گرفت و هرچه هدیه تبلیغاتی از نظر قیمت ارزش بالاتری داشته باشد در جذب مشتری به سازمان کمک بیشتری خواهد کرد.

درست است که یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند نزد مخاطب جایگاه ویژه ای دارد اما این امر بدین منظور نیست که اگر یک کسب و کاری که تازه شروع به فعالیت نموده است و بودجه محدودی برای تهیه هدایای تبلیغاتی دارد، نمی تواند با ارائه هدیه تبلیغاتی مناسب و با قیمت پایین تر موجب جذب مخاطب گردد؛ چرا که امروزه تنوعی از محصولات و هدایای تبلیغاتی ساخت ایران وجود دارد که می توان با هر میزان بودجه به تهیه آن ها پرداخت.

خدمات و چاپ تبلیغات بر روی کالاهای ساخت ایران

چاپ تبلیغات بر روی کالاهای ساخت ایران

همان طور که در بالا اشاره شد، هدف از ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان، ابزاری جهت بازاریابی و ماندگاری نام برند در ذهن مشتری می باشد. در این میان یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر موفقیت و یا عدم موفقیت یک برند، چاپ تبلیغات خود بر روی کالاها و هدایای تبلیغاتی می باشد.

زمانی که یک کسب و کار به دنبال روشی نوین برای بازاریابی و جذب مشتری می گردد، با هدایای تبلیغاتی متفاوتی روبه رو می شود. مهم ترین عاملی که نیاز است در هنگام چاپ تبلیغات بر روی محصولات به آن توجه نمود، کیفیت و ماندگاری چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی ساخت ایران می باشد تا علاوه بر به وجود آوردن یک تبلیغ زیبا و هدفمند روی محصول، کالاهای داخلی نیز بتوانند ماهیت خود را به درستی و خوبی به نمایش بگذارند.

اگر هریک از موارد بالا را نادیده بگیرید بدون شک تلاش هایی که برای بهبود کسب و کار از طریق بازاریابی و تبلیغات انجام داده اید بی نتیجه خواهد ماند و هزینه های انجام شده بابت تهیه و چاپ روی هدایای تبلیغاتی بیهوده خواهد بود.

در صورتی که چه در انتخاب هدیه تبلیغاتی ساخت ایران و چه در نوع چاپ انجام شده روی آن و نیز بر محتوای قابل درج روی محصول اشتباه و کوتاهی رخ دهد، برند شما دیده آنطور که باید دیده نخواهد شده و مشتری نه تنها از هدیه تبلیغاتی ارائه شده به وی استفاده نخواهد کرد، بلکه نگاهی منفی روی برند شما و اهمیت ندادن به کیفیت کالا و چاپ استفاده شده روی آن پیدا خواهد نمود.

ویژگی یک هدیه تبلیغاتی خوب

توصیه می کنیم { مقاله تعریف ساده و خودمانی از برند } را مطالعه فرمائید.

یک هدیه تبلیغاتی خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

یک هدیه تبلیغاتی خوب به محصولی گفته می شود که تمام استاندارد های لازم را داشته باشد. استاندارد های اصلی یک هدیه تبلیغاتی، استانداردهای جهانی هستند که تمامی کشورها به منظور بهره گیری از کالا های مختلف جهت هدیه دادن، به آن توجه می کنند.

از جمله استاندارد های مورد قبول می توان به کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی، برخورداری از ظاهری جذاب، کیفیت مطلوب کالا، بسته بندی شیک، چاپ مرغوب روی آن و غیره اشاره نمود.

رعایت استانداردهای فوق باعث می شود تا کسب وکاری که از هدایای تبلیغاتی جهت بازاریابی خود استفاده می کند، به اهداف بازاریابی و جذب مخاطبان مورد نیاز خود برسد.

در این میان مهم نیست که شما از کالای داخلی و یا خارجی استفاده می کنید، بلکه مهم این است که کالای مورد استفاده تمامی استاندارد های جهانی یک کالای تبلیغاتی خوب را داشته باشد.

خوشبختانه امروزه بسیاری از کالاها و هدایای تبلیغاتی ساخت ایران از استاندارد های جهانی برخوردار بوده و می توانند به بهترین نحو کسب و کار مورد نظر را به اهداف بازاریابی خود نزدیک کنند.

همچنین بسیاری از هدایای تبلیغاتی ساخت ایران از قیمتی بسیار به صرفه تر نسبت به هدایای تبلیغاتی خارجی برخوردارند که این امر باعث شده تا کسب و کارها بتوانند با هزینه ای پایین تر و با همان کیفیت مشابه محصول خارجی، هدایای مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

اثربخشی هدایای تبلیغاتی در تجارت جهانی

اثرگذاری هدایای تبلیغاتی در تجارت جهانی

استفاده از هدایای تبلیغاتی یک عامل مهم در اصول بازاریابی جهانی می ‌باشد. طبق گزارش های انجام شده، کسب و کارهایی می توانند در بازار رقابت کامل دوام آورده و از فروش خوبی برخوردار باشند که بتوانند بهترین تخفیفات و هدایای تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه دهند.

چنین کسب و کارهایی عموما با ارائه هدایای تبلیغاتی مناسب به مشتریان خود تا مدت ها روی مشتری خود تاثیر گذاشته و مشتریان را به برند خود وفادار می کنند.

در بسیاری از موارد نیز برای جذب بیشتر و بهتر مشتریان خاص، کسب و کارها به دنبال طراحی و ارائه هدیه تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد به مشتریان خود که در مقام های بالاتر سازمانی وجود دارند، هستند.

با این حال نمی توان به طور دقیق اعلام کرد که هدایای تبلیغاتی می تواند همیشه بازدهی مثبت برای کسب و کار داشته باشد. چرا که همان طور که در بالاتر اشاره شد، یک هدیه خوب و تاثیر گذار باید دارای استانداردهای جهانی بوده تا بتواند به عنوان ابزاری هدفمند مخاطب را به سوی برند جذب نماید.

ارائه یک هدیه تبلیغاتی بی کیفیت هرچند گران، نه تنها تاثیر مثبتی بر ذهن مخاطب ندارد بلکه تصویر ذهنی منفی از برند برای وی ایجاد می کند.

به یاد داشته باشید که هدیه تبلیغاتی فقط به خودکارهای تبلیغاتی بی کیفیت که متاسفانه امروزه بسیار متداول می باشد ختم نمی شود. استفاده از چنین کالاهایی صرفا باعث هدر رفتن پول و بی توجهی مخاطب به برند شما می گردد.

در حال حاضر بسیاری از هدایای تبلیغاتی ساخت ایران از کیفیت بالایی برخوردارند که می توان با توجه به میزان بودجه، آن ها را در قیمت ها و هزینه های مختلف تهیه و مورد استفاده قرار داد.

توصیه می کنیم { درباره‌ی ویژگی های کلیدی یک مامور خرید موفق چه می دانید؟ } را مطالعه فرمائید.

نتیجه گیری

همان طور که بارها گفته شده است، بازاریابی در دنیای رقابتی امروز یک نیاز ضروری برای رشد کسب و کار ها اعم از کوچک و بزرگ می باشد. همچنین اغلب برندهایی که به ‌تازگی وارد دنیای تجارت شده ‌اند می بایست از تبلیغات استفاده نمایند تا بتوانند در میان رقبای خود جایگاهی ویژه برای خود دست و پا کنند.

در میان انوع تبلیغاتی که کسب و کارها از آن بهره می برند، استفاده از بیلبورد های تبلیغاتی هزینه‌ های بسیار زیادی داشته و برای کسب و کارهای کوچک و نو ظهور بسیار پر هزینه می باشد.

در نتیجه علاوه بر کسب و کارهای بزرگی که در بازارهای داخلی و جهانی به فعالیت مشغول اند، کسب و کارهای کوچک نیز می توانند از هدایای تبلیغاتی جهت بازاریابی برند خود استفاده نمایند.

در کشور ما نیز بسیاری از کسب و کارها در ابتدای فعالیت خود جهت به نمایش گذاشتن برند خود و همچنین در ادامه فعالیت خود جهت ماندگاری در دنیای رقابتی از هدایای تبلیغاتی ساخت ایران بهره می برند و این امر باعث شده نه تنها به پیشرفت و توسعه کسب و کار خود بهبود بخشند، بلکه از کالاها و تولید کنندگان با کیفیت داخلی نیز حمایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *