انواع هدایای تبلیغاتی

لیوان و ماگ هدایایی ارزشمند و ارزان

لیوان و ماگ
زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

ارزش هدایای تبلیغاتی در صنعت تبلیغات روز به روز بیشتر می‌شود و صاحبان مشاغل بیشتر به این پی می‌برند که دادن یک هدیه چقدر می‌تواند دنیای کسب و کارشان را متحول کند.

هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی دست‌تان باز است که هر هدیه‌ای که دلتان می‌خواهد انتخاب کنید.

از جمله هدایای تبلیغاتی ارزان می‌توان به لیوان تبلیغاتی اشاره کرد. شاید با خود فکر کرده باشید که یک لیوان یا ماگ چگونه می‌تواند بر کسب و کار شما تاثیر بگذارد؟ یا شاید هم فکر کرده باشید که اصلا هدایای تبلیغاتی چرا انقدر مهم هستند.

قبل از آنکه بخواهیم در مورد لیوان تبلیغاتی و به طور کلی در مورد هدایای تبلیغاتی توضیح دهیم می‌خواهیم یک خاطره برایتان تعریف کنیم.

یک خاطره از ماگ تبلیغاتی

ما در برند صدراگیفت هیچوقت اجازه نمی‌دهیم افرادی که برای کسب‌وکارشان دنبال راه چاره‌ای هستند و می‌خواهند کار خود را گسترش دهند دست خالی برگردند.

اواخر دی ماه بود، هوا سرد شده بود و ما در دفتر کار خود مشغول برنامه ریزی سنگین کارهای شب عید بودیم. آقای محترمی وارد دفتر شرکت شد و بعد از سلام و علیک همان ابتدای کار گفت:

من کار فروش محصولات کشاورزی و آبرسانی باغچه را به تازگی شروع کردم ولی تاکنون نتوانسته ام مشتری‌های زیادی پیدا کنم و کاری که با قرض و کلی مشقت آغاز کرده بودم به بن بست رسیده است و حالا نمی‌دانم چکار باید بکنم. پول زیادی را بابت تبلیغات و بازاریابی خرج کرده ام ولی به نتیجه‌ نرسیده است.

سپس گفت: یکی از دوستان من آدرس اینجا را داد و گفت که می‌توانم با کمک شما و هدایای تبلیغاتی مشکلم را حل کنم، حالا این هدایای تبلیغاتی چه چیزی هستند؟ و واقعا تاثیری در کار من دارند؟ من هزینه‌ی زیادی نمی‌توانم بابت این کار بپردازم و می‌خواهم مطمئن باشم که این کار هم مانند کارهای تبلیغاتی دیگر بی ‌فایده نیست.

توصیه می کنیم مقاله { اقلام اداری راه حلی مناسب برای کسب و کارهای کوچک } را مطالعه فرمائید.

من قبل از همه شروع کردم و بعد از معرفی خودم گفتم: هدایای تبلیغاتی در حقیقت آن چیزی هستند که شما به مشتریان یا کسانی که احتمال دارید مشتری شما شوند هدیه می‌دهید.

این هدایا باعث می شوند که کار شما بر روی آن افراد تاثیر بگذارد و این تاثیر آن‌ها را به سوی شما جذب می‌کند. همین؛ این کاری است که هدایای تبلیغاتی انجام می‌دهد.

سپس به فکر فرو رفت و گفت: منظور شما از هدایای تبلیغاتی همین خودکار و ساعت و… هستند؟ اتفاقا دو روز پیش یک خودکار و یک ساعت رومیزی تبلیغاتی از آن جایی که لوازم خانگی خریده بودیم هدیه گرفتم، هر بار که برای خرید به آنجا می‌رویم معمولا هدایایی را به من یا پسر کوچکم می‌دهد.

ساعت تبلیغاتی

پرسیدم: مگر شما چند سال است که مشتری آن‌ها هستید؟ گفت: تقریبا 4 سالی می‌شود که تمام اجناس‌مان را از آنجا خریداری می‌کنیم. پرسیدم: به نظر شما این تاثیر هدایای تبلیغاتی نیست؟ لبخندی زد و گفت: حق با شماست. این هدایا باعث شده اند تا جزو مشتریان دائمی این لوازم خانگی شوم.

توصیه می کنیم مقاله { اهمیت و ضرورت ارائه هدیه در نمایشگاه های بین المللی } را مطالعه فرمائید.

من گفتم: حالا دیدید تاثیر هدایای تبلیغاتی به چه شکل است؟ هدایای تبلیغاتی باعث می شوند تا مشتریان دائمی داشته باشید و به راحتی مشتریان تازه‌ای جذب کنید و کسب و کار خود را اینگونه گسترش دهید.

حالا به من بگویید چه هدایایی برای کسب و کارتان لازم است؟ او گفت: من نمی‌توانم زیاد هزینه کنم. پیشنهاد شما چیست؟ اولین چیزی که به ذهنم رسید لیوان تبلیغاتی بود. به او گفتم: لیوان تبلیغاتی چطور است؟

لیوان یا ماگ تبلیغاتی با چاپ انواع طرح های زیبای شما بر روی انها می تواند بیانگر یک تفریح و یک روز آرام بخش در باغ یا پشت میز کار در کنار نوشیدن چای در ماگ یا لیوان برای مخاطبین شما باشد و این حس خوبی به آنها می دهد. این پیشنهاد را پذیرفت و ماگ های تبلیغاتی را برایش آماده کردیم.

این پایان ماجرا نبود. تقریبا 2 ماه گذشت و دوباره همان آقای محترم این دفعه با شیرینی وارد شرکت شد. همینکه او را دیدیم همه‌ی بچه‌هایی که داخل شرکت بودیم به همدیگر نگاه کردیم و لبخند زدیم.

شما هم می‌توانید حدس بزنید چه اتفاقی افتاده است، او مشتریان زیادی پیدا کرده بود و کارش روبراه شده بود و حالا آمده بود هدایای تبلیغاتی جدید دیگری بگیرد. شیرینی را تعارف کرد و همه‌ی ما هم از شادی و  موفقیت او خوشحال شدیم.

بعضی وقت ها لازم نیست به دنبال برنامه های پیچیده بازاریابی باشیم، شاید یک کار ساده و سنتی مثل ارائه یک هدیه تبلیغاتی می تواند کار یک کمپین تبلیغاتی بزرگ را برای ما انجام دهد.

راستی شیرینی موفقیت شما چه؟ نمی‌خواهید به ما تعارف کنید؟ اگر کسب و کاری دارید و می‌خواهید در آن پیشرفت زیادی تجربه کنید. کافی است تلفن را بردارید و یک مشاوره خوب و هدایای تبلیغاتی با کیفیت دریافت کنید و طعم شیرین موفقیت را بچشید.

لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی چیست؟

لیوان تبلیغاتی جزو هدایای تبلیغاتی ارزان می‌باشد که تقریبا تمام کسب و کارها برای کارکنان شرکت، مشتریان، نمایشگاه‌ها، افراد عادی و… تهیه می‌کنند و هدیه می‌دهند.

لیوان تبلیغاتی در انواع رنگ و طرح موجود است و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را داشته باشید و برای تمامی مشتریان خود با توجه به سن‌ آن‌ها هدیه بدهید.

لیوان تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین هدیه های تبلیغاتی است و یکی از بیشترین میزان خرید هدایای تبلیغاتی به لیوان و ماگ تبلیغاتی اختصاص دارد. البته لیوان تبلیغاتی که ما در صدراگیفت برای شما در نظر گرفته ایم بسیار با کیفیت و با دوام است و می‌توانید نسبت به کیفیت آن‌کاملا اطمینان داشته باشید.

لیوان تبلیغاتی به دلیل فضای خالی زیاد آن جای زیادی برای چاپ محتوا دارد و می‌توانید موارد دلخواه‌تان را با خیال راحت روی آن نمایش دهید. اما یک پیشنهاد برای شما داریم، اگر می‌خواهید لیوان تبلیغاتی هم کارکرد تبلیغاتی خود را حفظ کند و هم مورد استفاده مشتریان و کسانی که این هدیه را دریافت کرده اند قرار بگیرد بهتر است زیاد روی آن را شلوغ نکنید.

ماگ و لیوان بیشتر در کجا استفاده می‌شود؟

لیوان و ماگ علاوه بر آنکه یک هدیه تبلیغاتی می‌باشند که می‌توانید به کارکنان یا مشتریان خود بدهید، جزو هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی نیز محسوب می‌شود و می‌توانید در نمایشگاه‌هایی که شرکت می‌کنید از این هدایای تبلیغاتی به عنوان یک کمپین تبلیغاتی خوب استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله اصول طراحی کمپین تبلیغاتی را مطالعه فرمایید

چند راهکار برای هدیه دادن لیوان و ماگ

  • بچه‌ها معمولا عاشق لیوان هستند و هدیه دادن آن به بچه‌ها نه تنها آن‌ها را خوشحال می‌کند بلکه روی پدر و مادر آن‌ها هم تاثیر زیادی دارد، پس اگر مشتریان شما با بچه‌های خود در نمایشگاه یا محل شرکت حضور می‌یابند هدیه دادن به کودکان را فراموش نکنید.
  • لیوان تبلیغاتی چون جزء هدایای تبلیغاتی ارزان می‌باشد بهتر است در تعداد زیاد خریداری کنید تا همیشه آن‌ها را داشته باشید و مشتریان شما هیچگاه دست خالی از شرکت شما خارج نشوند و با یک یادگاری تاثیر گذار آن جا را ترک کنند.
  • خرید هدایای تبلیغاتی و مخصوصا ماگ تبلیغاتی هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت اما تاثیر آن به مراتب بیشتر از سایر راه‌های تبلیغاتی هزینه‌بر نظیر نصب بنر و بیلبورد تبلیغاتی می‌باشد.

انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی

لیوان ها و ماگ های تبلیغاتی در انواع مختلف از لحاظ جنس تقسیم بندی می شوند که چهار دسته پرمصرف و محبوب آنها شامل: ليوان سراميكى، ليوان پلاستيكى، ليوان فلزى و ليوان كاغذى هستند.

نکته: به لیوانی که دارای دسته باشد، ماگ گفته می شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله دستگاه های تولید لیوان در ابعاد و ظرفیت های مختلف را مطالعه فرمایید

نتیجه

خرید هدایای تبلیغاتی می تواند به نحوی نجات کسب و کار شما را رقم بزند. کسب و کارهای زیادی بوده اند که با خرید هدایای تبلیغاتی کاملا متحول شده اند و رونق و پیشرفت دوباره به سراغ آن ها آمده است.

از این رو بازاریابی و تبلیغات با هدایای تبلیغاتی می‌تواند بسیاری از مشکلات شما را حل کند و هزینه‌های شما را نیز کم کند.

لیوان یا ماگ تبلیغاتی از آن جهت که بسیار ارزان می‌باشد و برای چاپ محتوا هم فضای کافی دارد جزو هدایای تبلیغاتی محبوب و پرطرفدار در بین کسب و کارها می‌باشد.

با داشتن لیوان تبلیغاتی در دفتر کار خود یا نمایشگاه‌هایی که شرکت می‌کنید می‌توانید با صرف هزینه‌ی کم یک کمپین تبلیغاتی و بازاریابی موفق اجرا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *