انواع هدایای تبلیغاتی

دنیای لیوان های تبلیغاتی با ظاهر خاص و متفاوت

دنیای لیوان های تبلیغاتی
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

لیوان ها و فنجان ها وسیله های پرکاربرد در زندگی همه آدم ها هستند و اگرچه به ظاهر اهمیتی ندارند و اشیاء بی جانی هستند، اما تصور یک روز بدون آن ها در خانه یا محل کار، سخت و غیر قابل تحمل است! این طور نیست؟

لیوان های دسته دار که ماگ نام می شوند، معمولا در دست کسانی که عاشق نوشیدن چای و قهوه هستند، به چشم می خورد و یکی دوتایی از آن را دارند. فنجان ها نیز برای پذیرایی از مهمان ها مناسب هستند، برای این که کوچک هستند و یک دست شش تایی آن ها، کار ما را برای پذیرایی شیک و یک دست از مهمانان راه می اندازد.

این دو ظرف محبوب، در سرمای زمستان و گرمای تابستان و حتی در سفر و گردش هم همراه ما هستند و مثل یک دوست مهربان، ما را به نوشیدن یک چای داغ و تازه دم یا یک لیوان آب خنک دعوت می کنند و خستگی های یک روز کاری را از تن به در می کنند.

لیوان ها و فنجان های چای اولین وسایلی هستند که در محل کار مورد توجه مراجعه کنندگان قرار می گیرند و اگر خلاقیت و رنگ و لعاب متفاوت و خاصی داشته باشند، بیشتر جلب توجه می کنند. برای همین اغلب شرکت ها برای هویت بخشی به وسایل و لوازم محیط کار خود و کارکنان، سعی می کنند لیوان ها و فنجان های یک دست و زیبا را تدارک ببینند که رنگ، نشان و نام شرکت روی آن نقش بسته باشد.

توصیه می کنیم { از مدیریت برند تا تحقیقات بازار و بازاریابی } را مطالعه فرمائید.

لیوان های تبلیغاتی

لیوان های تبلیغاتی

این مقاله به لیوان ها و فنجان های تبلیغاتی اختصاص دارد و اگر به دنبال ماگ ها و فنجان های خاص هستید، جای خوبی آمده اید.

لیوان ها و فنجان های صدراگیفت در انواع آرکوپال، شیشه ای، کاغذی، سرامیکی، استیل و پلاستیکی هستند که در همه آن ها، امکان چاپ وجود دارد، چاپ طرح ها و نوشته های دلخواه مشتری که هم برای محیط های کاری و هم برای همایش ها و نمایشگاه ها، قابل استفاده هستند.

خلاقیت های لیوانی و فنجانی

برخلاف برخی وسایل و لوازم تبلیغاتی که ممکن است در شیوه ساخت و کارکرد آن ها خلاقیت به چشم بخورد، خلاقیت در ساخت لیوان ها و فنجان ها، تنها در ظاهر آن ها است.

برخی در ساخت دسته لیوان ها و فنجان ها و برخی نیز در ساخت بدنه تفاوت دارند که البته جالب توجه هستند. در ادامه، چند نمونه از آن ها را بررسی می کنیم:

خلاقیت های لیوانی و فنجانی

خوبی این لیوان ها این است که اگر خواستیم همراه چای و دیگر نوشیدنی ها، بیسکوئیت بخوریم، نیازی به بشقاب نیست و جای کمی می گیرد. اما مناسب ترین نوع آن لیوان های مربعی شکل دسته دار هستند که در کنار خود جای مجزایی هم برای بیسکوئیت دارند.

لیوانهای خلاقانه

این هم از لیوان ها و فنجان هایی که دسته های متفاوتی دارند و در عین حال زیبا هستند.

لیوان شبیه به نارنجک

تصویری که می بینید نارنجک نیست، بلکه یک لیوان شبیه به نارنجک است و گویا مورد پسند کسانی که به ادوات و وسایل جنگی علاقه زیادی دارند، باشد. اکثر کودکان و نوجوانان به این تیپ لیوان‌ها علاقه‌مند هستند. گرچه زیبایی خاصی ندارد و به عنوان لیوان تبلیغاتی قابل استفاده نیست، اما خلاقیتی که دارد، در خور توجه است.

لیوان های شربت خوری به شکل لامپ

این دو تصویر نیز دیگر آخر خلاقیت است. لیوان های شربت خوری به شکل لامپ، و فنجان چای یا قهوه ای به شکل توپ و سبد بسکتبال.

لیوان ها و فنجان برای کسانی که احساساتی هستند

این لیوان ها و فنجان ها نیز برای کسانی که احساساتی هستند و در لوازم و وسایل آشپزخانه، به شکل هایی مثل قلب علاقه نشان می دهند، مناسب است و نوشیدن چای یا شربت در این لیوان ها و فنجان ها، حس خوبی به این افراد می دهد.

توصیه می کنیم { برندسازی (برندینگ) چیست؟ } را مطالعه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *